Takarítás ellenőrző rendszert vezettünk be!

A pontosság, az alaposság és a precizitás mindig a védjegyeink voltak, és büszkék vagyunk rá, hogy számos elégedett ügyfelünk van.
Viszont maximalisták is vagyunk, ezért arra törekszünk, hogy megtaláljuk, hogyan legyenek szolgáltatásaink még jobbak.

Nem oly rég, egy innovatív megoldást vezettünk be. Megkezdtük a Checkingsystem, egy digitális takarítás ellenőrző rendszer bevezetését az általunk takarított területeken és helyiségekben.
Az új rendszer minden helyiségre vagy területre egy egyedileg kialakított takarítási lista ezért folyamatok dokumentálását és ellenőrzését szolgálja.
És miért hatékony ez? Egyrészt transzparenciát biztosít, hisz a megrendelő is folyamatosan láthatja, hogy mikor, milyen feladatokat végeztünk, ellenőriztük-e azokat, illetve milyen hibákat orvosoltunk.

Hogyan működik?

A takarítandó helyiségekben egy QR kódot helyezünk ki, ami az aktuális terület feladatait tartalmazza. A helyiségben a takarító egy speciális telefonos applikációval leolvassa a QR kódot, és rögtön látja, hogy az adott területen milyen feladatokat kell elvégeznie.
A takarító a munkát fényképpel dokumentálhatja is. A munka végeztével az információkat a rendszer az admin felületre küldi, ahol jegyzőkönyv készül a munkáról, amely e-mailben kerül el a megadott címzettekhez.

Így akár pár perces csúszással, de majdnem élőben láthatja, milyen takarítást végeztünk helyiségeiben.

Ha még nem próbált ki minket, mi az javasoljuk, bízza ránk a piszkos munkát!

Scroll to Top